Wikia

William Furno
Oorspronkelijke vorm Furno

2.0 Furno 2 3.0 Furno 3 Breakout Furno Breakout Hersenen aanval XL Furno Brain Attack

Held
Aansluiting Alpha 1 Team
Wapens Dual vuurschutter (vroeger),
Multi-tool ijsschild (vroeger),
plasma-boog(vroeger),
Aquajet pak en plasma pistool
Toestand Levend
Plaats Makuhero City

William Furno, ook wel bekend als "Young Blood", is lid van Alpha 1 Team.

Biografie Edit

Het vroege LevenEdit

William Furno werd onlangs in de Assemblee Tower. Tijdens zijn schepping, zijn eerste Hero Core lading hoger dan de normale explosie, waardoor wetenschappers om aan te nemen dat hij zou de zuiverste Core in het bestaan ​​hebben.

Furno werd vervolgens aangesteld als leider van een rookie team bestaande uit Mark Surge en Natalie Breez te trainen onder de algemene gids van Alpha Team.

Hersenen aanvalEdit

Furno werd later geïnterviewd door Daniella Capricorn het geven van een korte samenvatting over de nasleep van de missie: ze vangen en manchet hen terwijl opknoping uit met de burgers naast de Alpha-1 team. Na het poseren voor een foto samen met zijn teamgenoten, Furno kreeg een code rood alarm en gingen terug naar de Hero Factory met zijn teamgenoten. Na het ontvangen van nieuws van talrijke wezens bezeten door de hersens marcheren naar Makuhero City vanaf Zib en Quadal niet in staat om hun aantal te bepalen, Furno ontving de nieuwe upgrade ZX-79. Voor het vertrek met Stormer, Breez, Bulk en Rocka, gaf hij orders aan hebben Beta, Gamma en Ceta teams nemen op de Hersenen aan de oostelijke, westelijke en zuidelijke uiteinden van Makuhero City vanaf Hero Factory's positie, voor Evo op de hersenen nemen de riolen en voor Surge om achter te blijven en te verdedigen Hero Factory veel tot teleurstelling van de held. Furno en Stormer leidde het Alpha 1 team in de strijd. Furno vochten met name tegen een Pyrox. Wanneer de Dragon Bolt geschonden de Hero Factory, Furno toegewezen Rocka om het neer te halen. Furno en de rest van zijn team werden geconfronteerd met een brein gecontroleerd Surge die honderden blanco robots bij het ​​team gestuurd. Furno vochten tegen de robots totdat ze werden uitgeschakeld door Surge en Breez.

Vaardigheden en eigenschappen Edit

Furno is slim, concurrerend, en kan gepassioneerd zijn ondanks zijn ongeduld. Hij heeft een sterke vastberadenheid om zich te bewijzen, vooral naar Stormer. Toen Furno zijn eerste Hero Core lading gekregen, het veroorzaakte een Quaza reactie die de uitgezonden normale blast overschreden, en de wetenschappers vastgesteld dat het was meer als een laatste lading dan een eerste lading, die impliceerde dat hij uitzonderlijk was.

Door zijn overmoed, is Furno ook bekend dat hij te hard in alles, in een poging om de beste dat hij kan. Furno is voortdurend bestuderen van de missie strategieën of het kijken naar Hero-Cam Mission records. De stress Furno toebrengt aan zichzelf is meestal niet realistisch en laat hem serieus afgevoerd.

Op het moment van zijn schepping, was Furno vervaardigd met de meest up-to-date technologie beschikbaar is. Na zijn upgrade naar 2.0 vorm, ontving hij hittebestendig bepantsering en andere verbeterde functies. Voor een missie naar Quatros, kreeg hij een harnas gebaseerd op raptor vogels die geeft hem de mogelijkheid van de vlucht, en zijn helm heeft verbeterde scanmogelijkheden.

Verschijning Edit

William Furno had aanvankelijk rood en oranje armor, terwijl zijn ogen en Hero Core gloeide een doorschijnend groen.

In Furno's 2.0-vorm, hij droeg rode en zilveren harnas, terwijl zijn ogen en Hero Core waren geel gekleurd. Hij bezat hoofddeksels die werd uitgerust met thermo-nachtkijkers.

In Furno's 3.0 vorm, behoudt hij zijn rode en zilveren harnas, evenals zijn gele ogen en Hero Core. Zijn helm lijkt nu die van een adelaar te symboliseren zijn nieuwe bevoegdheden, en heeft vleugels op zijn bovenarmen om hem te helpen glijden onder de planeet van Quatros.

GereedschapEdit

Furno hanteerde een dual brand shooter die werd in een zwart gat gezogen tijdens een gevecht in New Stellac City, hoewel hij uiteindelijk kreeg het terug.

Na zijn eerste upgrade, Furno's wapen was een multi-tool ijs schild met roterende klimmen haken en snijbladen aangehecht.

Furno beschikt momenteel over een plasma-boog.

Stel Informatie Edit

William Furno werd uitgebracht als een van de Hero Factory canister sets in juli 2010. Zijn product nummer was 7167 en bevatte 19 stuks. Zijn onderdelen kunnen worden gecombineerd met die van 7164 Preston Stormer en 7165 Natalie Breez aan de Lucas Valor model te construeren, met behulp van instructies van de september-oktober 2010 nummer van LEGO Brickmaster magazine.

William Furno werd opnieuw uitgebracht in hetzelfde jaar in de Furno Bike set, waarvan 165 stuks, ongeveer 15 van die werden gebruikt bij de bouw van Furno bevatte. William Furno in deze set is vergelijkbaar met het originele pakket, met uitzondering van recolored ledematen en verschillende voeten.

Furno werd nogmaals uitgebracht in januari 2011 als een van de zes canister sets in die golf. De set werd verkocht onder de naam "Furno 2.0" (in samenhang met de andere "2.0" sets in de golf). Zijn product nummer was 2065 en bevatte 30 stuks, waaronder een speciale badge armor stuk. Zijn onderdelen kunnen worden gecombineerd met Evo 2.0 tot een combiner model te maken, en een code afgedrukt onder zijn containerdeksel konden worden opgenomen op HeroFactory.LEGO.nl als onderdeel van de HeroPad functie.

Laatste incarnatie Furno's werd uitgebracht in juli 2011 als een van de zes canister sets in die golf. De set werd verkocht onder de naam "Furno 3.0" (in samenhang met de andere "3.0" sets in de golf). Zijn product nummer was 2191 en bevatte 28 stuks, waaronder een doorzichtige groene pantser stuk bedrukt met de naam "Furno 3.0" en een havik patroon. Zijn onderdelen kunnen worden gecombineerd met Bulk 3.0 tot een combiner model te maken, en een code afgedrukt onder zijn containerdeksel konden worden opgenomen op HeroFactory.LEGO.nl.

6293 Furno wordt uitgebracht in januari 2012.

44000 Furno XL werd uitgebracht in januari 2013 en had 103 stuks.

40084 Accessory Pack werd gekenmerkt door een kleinere versie van Furno XL's zwaard. Het werd uitgebracht in augustus 2013 en had 6 stuks.